Handelsbetingelser

August 2022

Følgende handelsbetingelser er gældende ved bestilling af brunch catering-leverancer bestilt via bestillingsformularen på vores hjemmeside, via email eller telefonisk.

Bestilling

Bestilling af brunch catering-leveringer sker i første omgang via vores bestillingsformular på www.wogk.dk. Ændringer kan foretages pr. telefon eller email.
Du kan forvente at din bestilling accepteres indenfor 24 timer på hverdage.

Betaling
Wulff & Konstali udsteder på baggrund af ordren en faktura, der skal betales via almindelig bankoverførsel.
Betalingsbetingelser er 8 dage fra levering/afhentningsdato.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Levering
Afhængig af det aftalte afhentes brunch i en anvist butik eller leveres som aftalt.
Betingelser og pris for levering fremgår af det aftalte.

Returnering af service
Dagen efter din brunch begivenhed leveres service tilbage til den butik, hvorfra det bestilte blev hentet.
Ved levering aftales tidspunkt for afhentning med vores medarbejdere.

Fortrydelse og annullering
Ordrer kan ændres eller fortrydes indtil 48 timer for den planlagte afhentning/levering.
Herefter vil aftalen være bindende og fakturering vil ske uanset.

Kommunikation
Kommunikation vedr. brunch -begivenheder og -bestillinger sker primært via email eller telefon. Ændringer er først gældende, når disse er bekræftet af en medarbejder.

WULFF & KONSTALI ApS.
Isafjordsgade 10
2300 København S

wogk@wogk.dk
+45 3254 8181